Warsztaty Ślubne dla Fotografów

Pałac i STADNINA KONI JAKUBus 2022

Serdecznie zapraszamy na autorskie warsztaty fotografii ślubnej. Dwudniowe spotkanie w kameralnej atmosferze małej grupy warsztatowej, w pięknym nastrojowym miejscu oraz kompedium wiedzy jak osiągnąć zjawiskowy work flow w pracy fotografa ślubnego. Teoria i praktyka bajkowej krainy fotografii ślubnej w Pałacu Jakubus.

Pałac JAKUBus w jakubowicach

tylko 12 uczestników!

Warsztaty ślubne

Będziemy tworzyć subtelne obrazy, odkryjemy wieloznaczność fotografii, dowiemy się co wpływa na atrakcyjność zdjęcia ślubnego i jak pracować z Parą Młodą po drugiej stronie obiektywuPokażemy jak przekształcać myśli w coś namacalnego, jak za pomocą aparatu tworzyć własną sztukę i swoje opowieści. Omówimy dokładnie działalność fotografa ślubnego w trudnych czasach pandemii, jak zabezpieczyć zyski i zminimalizować straty. Jak w tych czasach poszukiwać nowych klientów i zleceń, z jakich kanałów korzystać i jaką ofertę skierować aby mimo ograniczeń mieć pełny kalendarz.

A co będziemy robić?

Mała - 12 osobowa grupa warsztatowa zapewni komfort pracy i indywidualne podejście do wszystkich uczestników warsztatów.

Wykonacie sesję narzeczeńską, sesję ślubną w zjawiskowym plenerze - pięknym ogrodzie, stadninie koni oraz plaży nad jeziorem!

jak pracujemy?

Nasi partnerzy - SIGMA, NPhoto i ZALAMO zaprezentują swoje produkty, opowiedzą o współpracy i podzielą się z Wami wsparciem merytoryczno-technicznym. Pałac Jakubowice z malowniczym ogrodem i zjawiskowym ekskluzywnym wnętrzem zadba o nasze wszelkie wygody i komfort pracy podczas warsztatów.

z kim pracujemy?

Plan spotkania

Dzień Pierwszy: 

– Work flow czyli fotograf ślubny od A do Z  – przygotowanie do pracy, sprzęt, akcesoria, ubiór.  Porozmawiamy nad przygotowaniem technicznym, merytorycznym i mentalnym, jak unikać stresu i o czym pamiętać.

– Sesja narzeczeńska – pomysły, inspiracje, przygotowanie sesji. Pozowanie, współpraca z Parą Młodą, budowanie relacji i atmosfery podczas sesji. Wykonamy także przykładową sesję narzeczeńską z przyszłą Parą Młodą, wedlug określonych stylizacji, korzystając z uroków miejsca – parku połączonego z lasem, stadniny koni oraz plaży nad jeziorem!

– Dzień ślubu od przygotowań do wesela. Opowiemy czy jest reportaż ślubny oraz co go różni od reportażu dokumentalnego. Dowiecie się jak szukać, kreować oraz przewidywać sytuacje. Zwrócimy uwagę na budowanie relacji, komunikacje oraz interakcję z Parą Młodą i innymi uczestnikami tego dnia. Zdjęcia MUST HAVE. Zajęcia teoretyczno – praktyczne.

Omówimy przygotowania Pary Młodej, kiedy najlepiej zacząć pracę, jak pomagać sobie w uzyskaniu spektakularnych ujęć podczas przygotowań. Jak zwracać uwagę na światło, ustawienia, jak szukać pomysłów i kadrów.

Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak w najciekawszy sposób fotografować Mszę Świętą. Jakich parametrów, oraz obiektywów używać. Dowiesz się, czego można się spodziewać, w jakich momentach być czujnym i kiedy warto baczniej obserwować Parę Młodą i gości. Przećwiczymy ujęcia podczas przysięgi i zakładania obrączek z naturalną Parą Młodą, pokażemy jak “być wszędzie” aby niczego nie przegapić. Jak współpracować z księdzem, oraz innymi osobami rejestrującymi uroczystość.

Rozłożymy na czynniki pierwsze kwestie związane z fotografowaniem wesela, przeanalizujemy wszystkie najważniejsze elementy, chwile. Pokażemy jak łapać emocje, a przy tym poniekąd być obserwatorem i reżyserem w jednym, a to wszystko dla jak najlepszego efektu. Pokażemy jak fotografować pierwszy taniec, tort, wykonać ciekawe ujęcia z gośćmi, pełne dynamiki zdjęcia z zabawy weselnej, oraz krótką zjawiskową sesję w dniu ślubu.

Dzień Drugi, część I:

W tej części pracujemy na zajęciach praktycznych podczas których każdy będzie miał okazję przećwiczyć wykonanie fotograficznej sesji ślubnej – nie z modalemi, lecz zwyczajną, naturalną Młodą Parą! 

Będziemy twrzyć piękne ujęcia korzystając ze wszystkich uroków i miejsc – parku połączonego z lasem, stadniny koni oraz plaży nad jeziorem!

Sesja ślubna plenerowa z Parą Młodą. Dlaczego jest taka ważna, i dlaczego powinniśmy ją mieć w swojej ofercie.

Kiedy jak i gdzie umawiać się na sesję ślubną, ile powinna trwać i jak szukać miejsc stylistycznie pasujących do charakteru, upodobań i oczekiwań Pary Młodej.

Opanujemy światło zastane oraz błyskowe, powiemy kiedy błyskać w plenerze i jak robić to dobrze i czym, a kiedy nie ma takiej potrzeby. Nauczymy także jak w pełni wykorzystać światło naturalne o każdej porze dnia.

Zadbamy o szczegóły fotograficzne, podpowiemy jakie miejsca i godziny są najlepsze. Popracujemy nad tym, aby ujęcie plenerowe nie było przypadkowe, a kadry zjawiskowe, smaczne i trafiające w oczekiwania.

Pokażemy jak kadrować emocje, wyszczególnić miłość, radość i uczucia na fotografiach. Jak naturalnie ustawić parę młodą, zbudować relację na sesji i czerpać przyjemność z pracy w plenerze. Jakich używać obiektywów do malowania nastrojowych zdjęć – przetestujecie pełną gamę szkieł firmy SIGMA

Dzień Drugi niedziela część II:

Marketing fotografa ślubnego. Skupimy się wszystkim tym co jest najważniejsze aby zaistnieć na rynku fotografii ślubnej. Porozmawiamy o budowaniu oferty, o cenach, kosztach i tym co lubimy najbardzie czyli zyskach. Omówimy błędy i czego unikać, oraz jak zabezpieczyć się aby pracować we własnej strefie komfortu.

Powiemy o budowaniu marki fotografa i jak na niej zbudować swój własny biznes fotografii ślubnej. Jak Cię widzą, tak Cię piszą czyli duża dawka wiedzy jak dbać o własny wizerunek. Jak umiejętnie zaprezentować swój profesjonalizm, potencjał i indywidualizm.

Portfolio, strona internetowa, blog, system polecenia i facebook – jak wykorzystywać wszelkie kanały to promocji własnej marki. W jaką reklamę warto inwestować i jak dbac o social media. Porozmawiamy o ścieżce rozwoju fotografa ślubnego, o tym jak połączyć fotografię ślubną z innymi formami pracy fotograficznej.

Omówimy, jak naturalnie, miło i skutecznie budować relacje z nowożeńcami. Przygotujemy Cię do pytań, które mogą pojawić się podczas spotkań i jak prowadzić pozytywną rozmowę zmierzając do zamknięcia sprzedaży, czyli jak zamienić spotkanie na podpisaną umowę. Podzielimy się doświadczeniem w zakresie stworzenia umowy z parą młodą, czyli jak zagwarantować obu stronom bezpieczeństwo?

Produkty dodatkowe w postaci albumów, pakietów zdjęć i galerii internetowych. Na co zwrócić uwagę, dokonując wyboru do własnej oferty i jakich elemmentów się wystrzegać.  Partnerem jest firma Nphoto i ZALAMO 

Jak zacząć i jak kontynuować po latach swoje starania fotograficzne, aby nie spocząć na laurach, czyli porozmawiamy o ścieżce rozwoju fotografa ślubnego.

Jak opanować stres, czyli dużo porad z życia fotografa ślubnego. Jak poradzić sobie z „trudnym” księdzem „przeszkadzającym” operatorem kamery czy roszczeniowym i marudzącym klientem? Ustalimy, jak unikać konfliktowych sytuacji
i jak poprawnie układać sobie relacje.

Jeszcze raz o sprzęcie czyli: karty, banki danych, backup materiału, jak nie stracić materiału i jak najefektywniej archiwizować zdjęcia swoje i klientów?

Prezentacja partnerów warsztatowych – SIGMA, NPhoto i ZALAMO – oferty, produkty, testy współpraca.

Plan szczegółowy Warsztaty Fotografii Ślubnej Pałac Jakubus 09-10.04.2022

09.04.2022

– godzina 9.00 – 11.00 przywitanie, rozpoczęcie warsztatów, panel teoretyczny sala konferencyjna.

– godzina 11.00 – 13.30 zajęcia praktyczno-teoretyczne tematy z dnia 1

– godzina 13.30 lunch

– godzina 14.00 – 16.00 sesja narzeczeńska z naturalną Parą Młodą, zajęcia praktyczne

– godzina 16.00 – 17.30 zajęcia praktyczno-teoretyczne tematy z dnia 1

– godzina 19.30 do 21.00 kolacja

Od godziny 17.30 relaks – możliwość skorzytania bezpłatnie ze strefy SPA – baseny, sauny. 

– godzina 21.00 – 23.00 spotkanie integracyjne

10.04.2022

– godzina 7.30 – 8.30 śniadanie

– godzina 9.00 – 12.30 sesja ślubna z Parą Młodą

– godzina 12.30 – 13.30 prezentacja partnerów warsztatowych SIGMA, NPhoto, ZALAMO.

– godzina 13.30 lunch

– godzina 14.00 – 17.30 zajęcia praktyczno-teoretyczne tematy z dnia 2

– godzina 18.00 wspólne zdjęcie, dyplomy i pożegnanie

Koszt:

Warsztaty Fotografii Ślubnej Pałac Jakubus 09-10.04.2022 – 1590 zł brutto

Jakubowice 36, 46-113 Wilków     www.jakubus.pl

Zadatek rezerwacyjny – 790 zł.  Reszta do 15 lutego 2022 – 800zł 

Tylko 12 uczestników (8 wolnych miejsc )

W cenie:

– dwa dni warsztatowe,

– nocleg w komfortowych pokojach w Pałacu Jakubowice ,

– wyżywienie sobota: lunch, kolacja, napoje.

– wyżywienie niedziela: śniadanie, lunch, napoje.

– gratisowy dostęp do strefy SPA – basen, sauny.

– materiały warsztatowe

Faktura VAT

Zgłoszenia i rezerwacje: kontakt@fotografia-rzeszow.pl

lub formularz kontaktowy poniżej strony

Grzegorz Malinowski tel: 531 171 939

Do zobaczenia!

SKONTAKTUJ SIĘ!

Error, name is a required field.
Error, please enter a valid email address.